Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.02.2010 19:38 - Стайната ми роза
Автор: lumy Категория: Поезия   
Прочетен: 1134 Коментари: 1 Гласове:
3



                                                  Ще цъфне стайната ми роза

                                                  от нежността на другата жена.

                                                  Ще секне оскъдната ти доза,

                                                  ще спадне непосилната цена.

 

                                                  Ще блеснат просълзените очи

                                                  след зимното ти безразличие.

                                                  И  няма да сме на „кажи-речи”,

                                                  изстрадах моето отличие.

 

                                                  Не,не иска тя да ме изпусне,

                                                  в безкрайността ме е открила.

                                                  Печели, че може да допусне

                                                  сърцето,копняло за закрила.

 

                                                  На другата услуга направи,

                                                  не идвай даже и в съня ми.

                                                  За мен напълно, скоро  забрави,

                                                 не си мисли и за „домъчня ми”.

 

                                                 В плеядата от мъжки имена

                                                 над моето ти кръст не слагай.

                                                 Щастливите ни, бурни времена

                                                 със присмех ти не поругавай.

 

                                                 За стайната ми роза питаш

                                                 дали й трябва слънце,топлина.

                                                 Някога дали ще го изпиташ…

                                                 любов да даваш, огън,светлина.

 





Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Любов да даваш....
05.02.2010 09:37
Любов да даваш......едно от най-прекрасните неща на този свят! Цялата съм любов........
М.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lumy
Категория: Политика
Прочетен: 322365
Постинги: 134
Коментари: 258
Гласове: 432
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930