Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.04.2022 17:58 - НЯМА АЗ ДА ТЕ ПРЕДАМ!
Автор: lumy Категория: Поезия   
Прочетен: 427 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 12.04.2022 18:03

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg


                                   Радост моя, ненагледна,
                                   в сънищата ми възможна...
                                   Няма шанс да си последна,
                                   нищо, че си тъй тревожна.

                                   Винаги си нова, ненаситна,
                                   мед и мляко за сърцето.
                                   Сивотата в мен отлитна,
                                   пак завърна се Детето.

                                   Трепетът по теб ухае,
                                    гони непокорна празнота.
                                    Устремът покой не знае -
                                    буен ручей с пролетта.

                                    Никога не си отивай,
                                    не носи минути на печал.
                                    Със сияние покривай
                                    плахия ми порив зажаднял.

                                    Сила с нежност ти наливай,
                                    нека не бленувам дълго сам.
                                    В мен дилема не откривай,
                                    Радост, няма аз да те предам!
                                   



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lumy
Категория: Политика
Прочетен: 323181
Постинги: 134
Коментари: 258
Гласове: 432
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930